fredag 9. april 2010

Singapore

Da var kinaturen over og jeg er paa vei tilbake til New Zealand. Paa grunn av daarlig korrespondanse mellom flyene blir det litt tid i Singapore. Flyreisen til Singapore ble mer behagelig en ventet ettersom jeg fikk fly med Singapore Airlines sine nylig oppgraderte B777-300. Bedre beinplass er en god greie. Beijing har forresten en svaer flyplass.

Singapore er nok en storby. Det forste som slaar meg er at det er utrolig rent, kanskje paa grunn aav alt som er forbudt som spytting, tyggis, spising og drikking i metroen og mer. I dag fikk jeg en tur til Sentosa Island og Little India. Det er en fin by, men jeg er litt lei av byer naa. I kveld skal jeg mote Anshul som jeg hadde paa besok under ISFIT for 3 aar siden. Det blir goy. Det var derfor jeg ble en dag ekstra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar